Verhuiscoördinator

voor een vlekkeloze verhuizing

Wist je dat verhuizen in de top 3 staat van meest stressvolle momenten in een mensenleven?

Begrijpelijk wanneer je bedenkt dat:

  • al je spullen uitgezocht, ingepakt, afgevoerd of opgehaald moeten worden;
  • je bovenop de planning voor de verbouwingen of oplevering moet zitten;
  • allerlei instanties ingelicht moeten worden over je verhuizing en je constant moet controleren of ze de gemaakte afspraken nakomen;
  • je continue brandjes moet blussen;
  • en je daarnaast ook nog ‘even’ moet werken of voor de kinderen moet zorgen…

Niet verbazingwekkend dat je het lastig vindt om alle ballen hoog te houden.

Misschien herken je het van je vorige verhuizing? Of zie je het al helemaal voor je en krijg je het nu al Spaans benauwd…

Geen zorgen! Onze verhuiscoördinator is er om je te begeleiden en ontzorgen.

Met onze ja-renlange ervaring weten we als geen ander wat er nodig is om een verhuizing soepel te laten verlopen. Onze verhuiscoördinator bereidt jouw verhuizing tot in de puntjes voor. Maakt een gedegen planning. Helpt bij het uitvoeren van het plan én houdt een oogje in het zeil. Je wilt tenslotte wel zeker weten dat alles op schema verloopt. En dat de gemaakte afspraken worden nageleefd. Helaas kun je daar tegenwoordig niet zomaar van op aan.

Nieuwsgierig naar wat onze verhuiscoördinator voor je kan doen? Hij/zij kan je onder andere helpen met:

  • het opvragen en vergelijken van offertes inclusief visitaties
  • het opstellen en bewaken van een gedegen planning
  • fysieke voorbereiding van de verhuizing
  • overzetten van abonnementen en contracten waaronder jouw televisie en internetaansluiting
  • versturen van adreswijzigingen naar diverse instanties en naasten
  • coördinatie op de verhuisdag

Hoe waardevol zou het zijn als je door onze verhuiscoördinator meer vrije tijd overhoud én minder stress ervaart?

Een soepele verhuizing. Minder stress en ook nog vrije tijd overhouden… Klinkt goed toch? En dan hebben we het nog niet eens gehad over de kosten die je kunt besparen door de kennis en ervaring die onze verhuiscoördinator heeft.

Verlang jij ook naar een zorgeloze verhuizing?

Verhuiscoördinator Almere

Onze verhuiscoördinator is te aller tijden in te schakelen. Of je nu privé of met jouw bedrijf gaat verhuizen en ongeacht of je jouw verhuizing zelf of door een (ander) bedrijf laat uitvoeren.

Ga je verhuizen maar weet je niet waar je moet beginnen? Kun je hulp gebruiken bij het organiseren en coördineren van jouw verhuizing? Dan is een verhuiscoördinator de oplossing. Deze denkt met je mee, geeft advies en neemt je zorgen uit handen. Hoe eerder in het proces je een verhuiscoördinator inschakelt hoe waardevoller hij/zij kan zijn. Wil je optimaal gebruikmaken van de kennis en ervaring die een verhuiscoördinator heeft? Neem dan contact op zodra je besloten hebt om te gaan verhuizen.

Heb je weinig vrije dagen tot je beschikking? Wil je jouw naasten niet lastig vallen met jouw verhuizing? Of breekt het zweet je uit alleen al bij het denken aan je verhuizing en wil je…

  • minder kosten
  • meer overzicht
  • minder zorgen en stress
  • en dus meer rust…

Informeer dan vandaag nog naar de mogelijkheden en wellicht wordt jouw verhuizing binnenkort geregeld terwijl jij andere dingen aan het doen bent!

Veelgestelde vragen

 

Hoe eerder in het proces je een verhuiscoördinator inschakelt, des te meer waarde hij of zij kan leveren. Wil je dus optimaal gebruik maken van een verhuiscoördinator, dan neem je contact met hem of haar op zodra je besloten hebt op zoek te gaan naar een nieuwe woning. Uiteraard kan je op een later moment als nog een verhuiscoördinator inschakelen. Wat hij/zij dan nog voor je kan betekenen is afhankelijk van de fase waarin jouw verhuizing zich bevindt.

De werkzaamheden die je zelf moet doen, hangen voor het grootste gedeelte af van wat je wel en wat je niet wilt uitbesteden aan de verhuiscoördinator. Daarnaast zijn er een aantal kleine zaken die de verhuiscoördinator niet voor je kan doen. Denk hierbij aan de adreswijziging doorgeven in het BRP, het basisregister personen, omdat hiervoor een inlog met jouw DigiD code nodig is. Onze verhuiscoördinator kan je hier wel in bijstaan.

De basis dienstverlening van onze verhuiscoördinator bestaat uit het in kaart brengen van alle activiteiten die uitgevoerd moeten worden rondom jouw verhuizing. Deze worden door de verhuiscoördinator vastgelegd in een praktisch en overzichtelijk verhuisplan. Je kunt er vervolgens voor kiezen om de overige werkzaamheden zelf uit te voeren met het verhuisplan als leidraad.

Je schakelt onze verhuiscoördinator al in vanaf € 297,00 inclusief BTW. Wil je ook assistentie bij (een deel van) de uitvoering van het plan? Dan staat onze verhuiscoördinator ook voor je klaar. We maken dan graag een op maat gemaakte offerte voor je.

Ja, ik wil hulp van een verhuiscoördinator

 

Net als jouw verhuizing kun je ook de assistentie van de verhuiscoördinator flexibel inzetten. Je bepaalt zelf welke taken je wel en niet zelf wilt doen. Op basis van jouw wensen ontvang je een offerte voor de coördinatie van jouw verhuizing.



    Ik ga akkoord met de privacyverklaring zoals gepubliceerd op deze website.
    Lees hier de privacyverklaring