Handyman services

omdat verhuizen meer is dan het van ‘A’ naar ‘B’ brengen van spullen

Je gaat verhuizen… dat betekent dat je aan de haal moet met al je bezittingen. Het grootste deel gaat naar het nieuwe huis. Een deel naar de kringloop en een deel heeft zijn beste tijd gehad, dus die breng je naar het upcyclestation. Verhuizen betekent meer dan het van ‘A’ naar ‘B’ brengen van je spullen. Voordat je daar aan kunt beginnen zullen eerst alle losse spullen in verhuisdozen gedaan moeten worden. Meubels, lampen, apparatuur en gordijnen gedemonteerd moeten worden. En als alles dan in je nieuwe huis staat begint de volgende fase van je to do lijst:

  • de meubels gedemonteerde meubels weer in elkaar zetten
  • lampen monteren
  • apparatuur aansluiten
  • gordijnen ophangen
  • het nieuwe huis bewoonbaar maken
  • schilderijen en andere wanddecoratie bevestigen
  • het oude huis opleveren…
Hoe heb jij jouw verhuizing in gedachten?

Het hebben van een plan om de uitvoering van jouw to-dolijstje in goede banen te leiden is dan wel zo fijn. Net als extra hulp. Vele handen maken tenslotte ligt werk.

verhuizing voorbereiden
handyman verhuisbedrijf almere meubelmontage

Inpakken

Een efficiënte verhuizing begint bij een goede voorbereiding. Het inpakken van de verhuisdozen is een van de dingen die goed (georganiseerd) moet gebeuren. Wie dat doet is geheel aan jou.

Je kunt er voor kiezen om het allemaal zelf te doen. We adviseren je dan om vier weken van te voren te beginnen met het uitzoeken, wegbrengen en inpakken van je spullen. Je ontvangt van ons het inpakmateriaal in bruikleen en het wordt ook nog eens op afspraak bezorgd en opgehaald. We geven je zelfs nog tips hoe je jouw spullen het beste kunt inpakken. Binnenkort zelfs met instructievideo’s!

Als je bang bent dat je jouw kwetsbare inboedel zelf niet goed genoeg inpakt, kun je er voor kiezen om alle kwetsbare items door ons te laten inpakken. Zo bespaar je op de kosten, maar maak je wel gebruik van onze expertise voor de dingen die je niet zelf wilt doen.

Heb je geen zin om vier weken tussen de verhuisdozen te zitten? We begrijpen je volkomen. Dan kun je ook alles door ons laten inpakken. Onze handyman en -woman komen dan de dag voor de verhuizing, met hun collega’s, alle verhuisdozen inpakken. Idealer kan het niet!

De- & montage

Als we je het op de man (of vrouw) af vragen, dan zit je er natuurlijk niet op te wachten om je meubels uit elkaar te halen. Toch is het vaak nodig om één of meerdere meubels te demonteren. Soms omdat ze te zwaar zijn. Soms omdat ze te groot zijn. En soms omdat ze niet sterk genoeg zijn. Dus tenzij je graag een nieuwe kast uitzoekt ;), kan het noodzakelijk zijn om je gereedschap van zolder te halen.

Tijdens de offerte afspraak noteert onze adviseur precies welke meubels er gede- en monteert moeten worden. De vraag is nu alleen… stroop jij je mouwen op? Of mag onze handyman het voor je oppakken?

handyman demontage van meubels
handyman services verhuisbedrijf almere

Handyman services

Wanneer wij je spullen hebben bezorgd in het nieuwe huis, dan ben je er nog niet. Er zijn meestal vele kleine dingen die je nog te doen staan voordat het nieuwe huis ook echt jouw nieuwe thuis is. To do dingen als:

  • aansluiten van apparatuur
  • wasmachine aansluiten op een trekschakelaar
  • ophangen van gordijnen, vitrage, schilderijen en wanddecoraties
  • monteren van lampen
  • ophangen schilderijen, wanddecoraties etc.
  • montage van nieuwe meubels
  • leeghalen en vullen van jouw waterbed

Ook hier heb je weer de keus om alles zelf te doen, een deel uit te besteden of alles uit te besteden.

Zo zie je maar… je kunt jouw verhuizing vormgeven zoals je zelf wilt. Naar gelang je budget, vrije dagen en de hoeveelheid hulp die je tot je beschikking hebt. En de offerte? Die passen we helemaal aan op deze wensen. Zo betaal je alleen voor wat je uitgevoerd wil hebben. Handig toch?!  😀

Zelfs als je een deel zelf wilt doen staan we in elke fase voor je klaar! Niet alleen als vraagbaak, maar binnenkort ook met onze unieke instructievideo’s.

Wie gaat jou helpen met het voorbereiden, uitvoeren en afronden van jouw verhuizing?

Jouw vrienden en familie? Of toch onze handyman en zijn collega’s?

Vertrouwd door meer dan 5000 klanten

Meneer Joop en zijn team hebben ons inmiddels bij 4 verhuizingen bijgestaan. Altijd vriendelijk, vlot en netjes. Het hele team denkt graag mee over de logistiek en stelt zich flexibel en behulpzaam op. Verhuizen is best stressvol en dan is het extra fijn om zulke vaklui aan je zijde te hebben!- Femke den Bakker
Op dinsdag 28 november om 08:00 uur stond Joop met zijn team bij ons voor deur in de Muziekwijk om onze inboedel te verhuizen en op te slaan. Na ruim 2,5 maand de sleutel in ontvangst genomen van onze woning in Almere Poort. Vanuit de opslag naar de Europalaan, en omdat er geen ruimte was voor de verhuislift, de hele inboedel met de lift omhoog gebracht. Binnen 2,5 uur de hele inboedel in de woning en berging, zijn echt toppers!!! Na 2,5 maand opslag zag alles er nog piekfijn uit, geen beschadigingen of andere afwijkingen kunnen ontdekken. Bedankt Joop en je team, ook op kantoor !!- Dirk & Saskia Gravemaker
Vandaag hebben jullie ons verhuisd van Almere naar Moddergat. Open en duidelijk van tevoren alles doorgenomen. Gisteren begonnen met inladen en vandaag dus uitgeladen. Kasten in elkaar gezet en alles op zijn plek gezet. Met veel humor en enthousiasme van het hele team! Geen moeite was teveel. Dikke pluim voor jullie allemaal en enorm bedankt!- Hans Donkersloot
De zoveelste keer stonden de jongens van Hillebrand klaar om mij te verhuizen. Nu van Almere naar Wijhe (Ov). Het is niet mijn hobby, verhuizen, maar dankzij de Hillebranders is alles in mijn gezellige Wijhese huis geplaatst en ben ik aan een nieuw hoofdstuk begonnen. Dank, dank, dank aan jullie allemaal. - Pink van der Erve
Onze verhuizing van Almere naar Geldermalsen is dankzij Hillebrand uitstekend verlopen. De heren hebben hard gewerkt en het allemaal netjes opgeleverd. Extra service zoals een kledingrek maakt het helemaal af.- Renée Beurmanjer
Dit is een bedrijf, dat de service verleent die een mens nodig heeft bij een verhuizing! Ze weten je dingen uit handen te nemen en werken als een goed geölied team. NIKS ANDERS DAN LOF VOOR DIT BEDRIJF!- André & Brenda Miegies
Jij wilt toch ook zo snel mogelijk jouw verhuizing achter de rug hebben?

Wil je jouw naasten niet lastig vallen met jouw verhuizing? En heb je geen zin om vier weken tussen de rommel te zitten?

Vraag dan hieronder meteen afspraak aan voor een vrijblijvend offertegesprek. Je ontvangt na dit gesprek, per e-mail, een op maat gemaakte offerte voor de verhuizing zoals jij hem in gedachte hebt. En wil je achteraf toch nog iets aanpassen? Geen probleem!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, ik wil een vrijblijvende offerte!

Elke verhuizing is anders. Jouw wensen en inboedel zijn tenslotte niet hetzelfde als die van je buren. Daarom komen wij op afspraak bij je langs om alles persoonlijk met je door te nemen.



Ik ga akkoord met de privacyverklaring zoals gepubliceerd op deze website.
Lees hier de privacyverklaring